تبلیغات
صراطُ الأقوَم - وهابیت و جنایت!

صراطُ الأقوَم

...هرچه دارم همه از عترت و قرآن دارم

«انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی اهل بیتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابداً ولن یفترقا حتی یردا علیّ الحوض»“همانا من در میان شما پس از خود، دو بار سنگین را به امانت می‌گذارم: کتاب خدا و عترت و اهل بیتم. تا زمانی که به این دو تمسک بجویید، گمراه نخواهید شد. این دو از هم جدا نمی‌شوند تا زمانی که در حوض کوثر بر من وارد شوند”./مستدرک الوسائل ج11ص372 صراطُ الأقوَم .

داستان تخریب اماکن متبرک مسلمانان، داستانی تاسف بار و واقعی ست، واقعی از آن جهت که همه به چشم خود آن را دیده اند، و تاسف بار از آن رو که پشتوانه وهابیون برای دست زدن به این جنایت های وحشتناک فتوای عالم نمایان وهابی ست. 
به راستی كه هیچ چیز به اندازه عالم گمراه و گمراه كننده برای جامعه اسلامی خطرناك و زیان‌آور نیست؛ چرا كه مردم با توجه به ظاهر فریبنده آن‌ها، تمام سخنان شان را با چشم و گوش بسته می‌پذیرند. 
رسول خد (صلی الله علیه وآله) در این باره می‌فرماید : 
إنما أَخَافُ على أمتی الأَئِمَّةَ الْمُضِلِّینَ. 
من بر امتم از پیشوایان گمراه‌كننده، می‌ترسم. 

الشیبانی، ابوعبد الله أحمد بن حنبل (متوفای241هـ)، مسند أحمد بن حنبل، ج 5 ص 278، ح22447، ناشر: مؤسسة قرطبة – مصر؛ 
الدارمی، أبو محمد عبدالله بن عبدالرحمن (متوفای255هـ)، سنن الدارمی، ج 1 ص 8 ، ح2 9، تحقیق : فواز أحمد زمرلی, خالد السبع العلمی، ناشر : دار الكتاب العربی - بیروت، الطبعة : الأولى، 14 7هـ 
و البانی وهابی، یكی از این ائمه گمراه و گمراه كننده است كه امروزه برای وهابی‌ها حكم سامری را بازی می‌كند و وهابی‌ها چشم و گوش بسته به فتواهای عجیب و تأسف‌آور او گوش فرامی‌دهند. 
یكی از تأسف‌آورترین فتواهای البانی، فتوا به تخریب گنبد و بارگاه رسول خدا صلی الله علیه وآله و اخراج قبر شریف آن حضرت از داخل مسجد النبی است كه صراحتا در این فتوا از لزوم تخریب گنبد سبز پیام‌آور خدا سخن گفته و برای دولت سعودی كشیدن دیواری بین قبر شریف و مسجد النبی را ضروری می‌داند. 
وی در كتاب « تحذیر الساجد من اتخاذ القبور مساجد» می‌نویسد: 
قلت : ومما یؤسف له أن هذا البناء قد بنی علیه منذ قرون إن لم یكن قد أزیل تلك القبة الخضراء العالیة. 
وأحیط القبر الشریف بالنوافذ النحاسیة والزخارف والسجف وغیر ذلك مما لا یرضاه صاحب القبر نفسه صلى الله علیه و سلم؛ بل قد رأیت حین زرت المسجد النبوی الكریم وتشرفت بالسلام على رسول الله صلى الله علیه و سلم سنة 1368 ه رأیت فی أسفل حائط القبر الشمالی محرابا صغیرا ووراءه سدة مرتفعة عن أرض المسجد قلیلا إشارة إلى أن هذا المكان خاص للصلاة وراء القبر فعجبت حینئذ كیف ضلت هذه الظاهرة الوثنیة قائمة فی عهد دولة التوحید. 

أقول هذا مع الاعتراف بأننی لم أر أحدا یأتی ذلك المكان للصلاة فیه لشدة المراقبة من قبل الحرس الموكلین على منع الناس من یأتوا بما یخالف الشرع عند القبر الشریف فهذا مما تشكر علیه الدولة السعودیة ولكن هذا لا یكفی ولا یشفی وقد كنت قلت منذ ثلاث سنوات فی كتابی " أحكام الجنائز وبدعها " ( 2 8 من أصلی ) : 
«فالواجب الرجوع بالمسجد النبوی إلى عهده السابق وذلك بالفصل بینه وبین القبر النبوی بحائط یمتد من الشمال إلى الجنوب بحیث أن الداخل إلى المسجد لا یرى فیه أی محالفة لا ترضى مؤسسه صلى الله علیه و سلم. 
اعتقد أن هذا من الواجب على الدولة السعودیة إذا كانت ترید أن تكون حامیة التوحید حقا وقد سمعنا أنها أمرت بتوسیع المسجد مجددا فلعلها تتبنى اقتراحنا هذا وتجعل الزیادة من الجهة الغربیة وغیرها وتسد بذلك النقص الذی سیصیبه سعة المسجد إذا نفذ الاقتراح أرجو أن یحقق الله ذلك على یدها ومن أولى بذلك منها ؟» 
ولكن المسجد وسع منذ سنتین تقریبا دون إرجاعه إلى ما كان علیه فی عهد الصحابة والله المستعان. 
از چیزهای باید برای آن تأسف خورد این است كه این بنا در قرن‌های گذشته ساخته شده است، و اگر این نبود، باید این گنبد سبز و بلند خراب می‌شد. 
و اطراف قبر شریف با پنجره‌های از جنس مس، نقاشی شده و دارای پرده‌ و. .. احاطه شده است كه صاحب قبر از آن‌ها راضی نیست. 
بلكه در زمان زیارت مسجد نبوی، هنگامی در سال 1368هـ برای عرض سلام به رسول خدا رفته بودم، در پایین دیوار شمالی قبر، محراب كوچكی را دیدم كه در پشت آن سكویی كه كمی از سطح مسجد بلند بود وجود داشت و اشاره داشت به این مطلب كه این جا مكان مخصوص نماز در پشت قبر شریف است؛ پس در این هنگام شگفت زده شدم كه چگونه این نماد بت‌پرستی در زمان دولت توحید باقی مانده است! 
اعتراف می‌كنم كه هیچ فردی را ندیدم كه برای نماز خواندن در این مكان بیاید؛ چرا كه به شدت از سوی نگهبانانی كه مردم را از انجام كارهای خلاف شرع در كنار قبر شریف منع می‌كردند‌، حراست می‌شد و باید به خاطر این كار از دولت سعودی تشكر كرد ؛ اما این تنها كفایت نمی‌كند و دوای درد نیست. من سه سال پیش در كتابم «احكام الجنائز و بدعها» گفتم: 
«پس واجب است مسجد نبوی به همان شكل سابق خود برگردد و بین مسجد و قبر پیامبر از طرف شمال تا جنوب دیواری كشیده و فاصله شود؛ به طوری كه در داخل مسجد هیچ چیز خلافی كه مؤسس مسجد از آن راضی نیست، دیده نشود. 
اعتقاد دارم كه این مسأله بر دولت سعودی واجب است؛ اگر آن‌ها می‌خواهند پشتیبان واقعی توحید باشند. 
شنیدم كه دولت سعودی دستور توسعه مجدد مسجد را داده است؛ پس شاید آن‌ها به این پشنهاد من اعتنا كنند، و مسجد را از طرف غرب و دیگر جاها توسعه دهند و جلوی این نقصی را كه با گسترش مسجد اتفاق می‌افتد، بگیرند. اگر پشنهاد پذیرفته شده، امیددارم كه خداوند آن را به دست دولت سعوی تحقق بخشد و چه كسی سزاواتر از آن‌ها به این كار !» 
ولی نزدیك به دوسال پیش، مسجد را گسترش دادند بدون این كه آن را به همان صورتی برگرداند كه در زمان صحابه بوده است. 
الألبانی، محمد ناصر الدین (متوفای142 هـ)، تحذیر الساجد من اتخاذ القبور مساجد، ج1، ص68، ناشر : المكتب الإسلامی – بیروت، الطبعة : الرابعة. 
نكته عجیب در این فتوا این است كه البانی دلیل عدم تخریب گنبد رسول خدا را ساخته شدن این گنبد در قرن‌های گذشته می‌داند !!! 
آیا این دلیل شما را به یاد این آیه از قرآن كریم نمی‌اندازد: 
وَإِذا قیلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا ما أَنْزَلَ اللَّهُ قالُوا بَلْ نَتَّبِعُ ما وَجَدْنا عَلَیْهِ آباءَنا أَ وَ لَوْ كانَ الشَّیْطانُ یَدْعُوهُمْ إِلى‏ عَذابِ السَّعیرِ. لقمان/21. 
و هنگامى كه به آنان گفته شود: «از آنچه خدا نازل كرده پیروى كنید!»، مى‏گویند: «نه، بلكه ما از چیزى پیروى مى‏كنیم كه پدران خود را بر آن یافتیم!» آیا حتّى اگر شیطان آنان را دعوت به عذاب آتش فروزان كند (باز هم تبعیّت مى‏كنند)؟ 
اگر واقعا از دیدگاه وهابی‌ها، گنبد سبز و سر به فلك كشیده سرور جهانیان؛ نماد شرك، بت پرستی و كفر است، چرا به پشنهاد البانی توجه نمی‌كنند و در تخریب این گنبد و اخراج قبر شریف از مسجد النبی درنگ می‌كنند؟ به قول البانی، اگر واقعا منادیان توحید هستند !!! 
و اگر پشنهاد البانی را با منافع دنیوی خود در تضاد می‌بینند، چرا از توحید سخن می‌گویند؟ 
نكته جالب توجه در این فتوا، تكفیر تلویحی اهل سنت در طول قرون گذشته است؛ چرا كه از دید البانی این نماد شرك و بت‌پرستی را پدران آن‌ها كه همگی از پیروان اهل سنت و جماعت بوده‌اند‌، بنا كرده و بیش از هزار سال به زیارت این قبر شریف می‌آمدند و پشت قبر شریف رسول خدا صلی الله علیه وآله و در همان مكانی كه البانی آن را نماد شرك و بت‌پرستی می‌داند‌، نماز می‌خوانده‌اند.



طبقه بندی: پیامبرشناسی، امام شناسی، براهین شیعه، قرآن و احادیث،

[ پنجشنبه 1392/05/31 ] [ 22:09 ] [ سعید عسگری ]

[ نظرات() ]


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه